مقاومت در میدان نبرد کار رژیم صهیونیستی را یکسره می‌کند

«اسامه فوزی» تحلیلگر فلسطینی تبار تصریح کرد: حمله موشکی انصارالله به تل آویو پیام یمنی ها را به رژیم اسرائیل رساند و ضمن تغییر همه معادلات، ثابت کرد مقاومت کار رژیم اسرائیل را در میدان نبرد یکسره خواهد کرد.

به گزارش تحریریه، دکتر «اسامه فوزی» تحلیلگر فلسطینی تبار در یک گفت و گوی صوتی به تارنمای «عرب تایمز» درباره حمله موشکی گروه انصارالله یمن به تل آویو اظهار داشت: این موشک رعب و وحشت عمیقی را در تل آویو به پا کرد و برای نخستین بار سه میلیون یهودی شب گذشته را در پناهگاه ها به روز رساندند.

تحلیلگر فلسطینی تبار با بیان این نکته که با حمله موشکی فوق پیام یمنی ها به تل آویو رسید، تصریح کرد: اسرائیلی ها با همه امکاناتی که در اختیار داشتند نتوانسته این موشک مافوق صوت یمن را رهگیری کنند. موشک یمنی ها با وجود گنبد آهنین و ناوگان های آمریکایی و سامانه فلاخن داوود در نزدیکی فرودگاه تل آویو، به هدف خود رسید.

 مقاومت در میدان نبرد کار رژیم صهیونیستی را یکسره می‌کند

این تحلیلگر در مورد پیام انصارالله تصریح کرد: آنها با حمله اخیر خود به نتانیاهو این پیام را رساندند که یمن با وجود همه ویرانی ها و شرایط ناگواری که دارد، قادر است از فاصله بسیار دور این رژیم را هدف قرار دهد و سه میلیون یهودی را مجبور به فرار و اقامت در پناهگاه ها کند.

وی افزود: نتانیاهو تهدید کرد که پاسخ حمله موشکی یمنی ها را خواهد داد. این در حالی است که گروه انصارالله ثابت کرده دارای امکانات گسترده ای برای مقابله با رژیم اسرائیل است که این موشک تنها یک نمونه از آن بود. آنها می توانند به طور همزمان با 30 موشک تل آویو را هدف قرار دهند. به نظر می رسد بازیگران پرقدرت جبهه مقاومت به تقسیم نقش ها پرداخته اند. این بار نوبت یمن بود که رژیم اسرائیل را در هم کوبد.

اسامه فوزی افزود: با این وضعیت اگر ایران به اسرائیل حمله کند شرایط این رژیم بسیار وخیم خواهد بود. اگر حزب الله بخواهد از چنین موشک هایی استفاده کند با توجه به نزدیکی فاصله، آثار و ویرانی آن برای اسرائیل دردناک تر خواهد بود. یمنی ها اعلام کرده اند این چهارمین مرحله از پاسخ به حمله رژیم اسرائیل به بندر الحدیده بود و مرحله پنجم بسیار بدتر خواهد بود. جهانیان حیرت زده هستند و احتمال می دهند انصارالله دارای موشک هایی باشد که در صورت نیاز می تواند «بن سلمان» (عربستان) و «بن زاید» (امارات) و همه منابع نفتی آنها را هم هدف قرار دهد.

 مقاومت در میدان نبرد کار رژیم صهیونیستی را یکسره می‌کند

تحلیلگر فلسطینی تبار در بخش پایانی اظهارات خود آورد: نتانیاهو در همه سخنرانی های خود از پیش بردن امور و بازپسگیری گروگان ها از طریق گزینه نظامی سخن به میان می آورد اما محور مقاومت در حمایت از فلسطین چیزی دیگری را نشان داده و ثابت کرده که این مقاومت است که کار را در میدان های نبرد یکسره خواهد کرد. آنها به حمله های خود ادامه می دهند تا نتانیاهو در برابر خواسته های فلسطینی ها تسلیم شود. با اینکه نتانیاهو از جنگ فراگیر علیه حزب الله سخن به میان می آورد، اما پس از حمله موشکی انصارالله همه معادلات تغییر کرده است. لبنانی ها و یمنی ها پاسخ رژیم اسرائیل را داده اند و اکنون این رژیم نگران پاسخ ایران است و می داند که تهران به طور قطع واکنش نشان خواهد داد.

وی با تاکید بر عملی شدن حمله و انتقام ایران تاکید کرد: ایران مقام های بلند پایه این رژیم را هدف می گیرد و قطعا موشکی که یمنی ها علیه اسرائیل استفاده کردند در اختیار ایران هم قرار دارد.

پایان//

۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 30598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =